Dienstag, 28. Dezember 2010


Jonathan Rhys Meyers - This Time
Tonight the sky above 
Reminds me of you, love 
Walking through wintertime 
Where the stars all shine 
The angel on the stairs 
Will tell you I was there 
Under the front porch light 
On a mystery night
I've been sitting watching life pass from the sidelines 
Been waiting for a dream to seep in through my blinds 
I wondered what might happen if I left this all behind 
Would the wind be at my back ? Could I get you off my mind 
This time
The neon lights in bars 
And headlights from the cars 
Have started a symphony 
Inside of me 
The things I left behind 
Have melted in my mind 
And now there's a purity 
Inside of me
I've been sitting watching life pass from the sidelines 
Been waiting for a dream to seep in through my blinds 
I wondered what might happen if I left this all behind 
Would the wind be at my back ? Could I get you off my mind 
This time
I've been sitting watching life pass from the sidelines 
Been waiting for a dream to seep in through my blinds 
I wondered what might happen if I left this all behind 
Would the wind be at my back ? Could I get you off my mind 
This time


Dieses Lied ist so schön *__* Besonderes der Film in dem ich es gefunden habe. "Der Klang des Herzens" ist ein super Film ... einfach sehenswert ! Mal wieder ein Film bei dem ich Pausenlos mitgefiebert habe. Auch wenn nicht direkt Action dabei war, er ist einfach Herzergreifend. <3 

Kommentare:

  1. klingt sehr schön =)
    hab den Film leider noch ne gesehen .-.

    AntwortenLöschen
  2. Der kam auf ZDF am Sonntag Mittag. war nur Zufall das ich den gesehen hab, aber richtig schön ^^
    boar das Lied kommt bei mir nonstop :D

    AntwortenLöschen
  3. ja hab ich auch erst gedacht xD
    aber auf den andern Sendern kam nix was ich hätte angucken wollen :D

    AntwortenLöschen